━━ 영성을 위한 ━━/은혜의찬양

내 안에 사는 이(Christ in Me)

Joyfule 2017. 9. 9. 04:45

내 안에 사는 이(Christ in Me) 내 안에 사는 이 예수 그리스도시니 Christ in me is to live, 나의 죽음도 유익 함이라 To die is to gain 내 안에 사는 이 예수 그리스도시니 Christ in me is to live, 나의 죽음도 유익함이라 To die is to gain 나의 왕 내 노래 He’s my King He’s my song 내 생명 또 내 기쁨 He’s my life He’s my joy 나의 힘 나의 검 He’s my strength He’s my sword 내 평화 나의 주 He’s my peace He’s my Lord