━━ 감성을 위한 ━━/쉬어가는곳

영어 그까이꺼~

Joyfule 2023. 2. 4. 00:41







  영어 그까이꺼~


I not see you ?   -   아이 낫시유 ?

Why not see you ?   -  왜 낫시유 ?

Not go see for not see you.  -   낫코 시퍼 낫시유 ~

I love you see you.  -  나는 당신을 사랑했시유 ~

So, I do not see you.  -  그래서 아이두 낫시유 ~

I go back hat see you.  -  내가 고백했시유 ~

Yes, I help you.  -  그려유, 나 헤퍼유 ~

This no are you.  -  이거 노아유 ~

There go see you.  -  저리 가시유 ~

Where up are you ?  -  어디 아파유 ?

My mind do up are you.  -  나의 마음도 아파유 ~

Live is yes you.  -  사는 게 그래유 ~

No life in go zoo.  -  인생무상인 거쥬 ~

I do meet her you.  -  나두 미쳐유 ~

ㅋㅋㅋㅋㅋ   ^. ~

sorry,  per what see you.   -   미안혀요. 퍼 왔시유..

 

★ 재미있나유?! ^^